23 januari 2009

Fredag

Oj vad vi har varit effektiva idag! Först var vi som sagt på FK, där gick allting bra och det ser ljust ut!:) Efter det åkte vi till Lars för att bli fotograferade, bilderna kommer bli hur fina som helst! Har tänkt lägga upp något smakprov här sedan. Vi blev klara med "plåtningen" vid halv 4 då vi åkte racer fart till BH där jag fick min älskade filt:) Mörkblå blev det. Bra val Stefan!

Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa där jag kommer vara tills vår match som börjar 19:30. Ett hett derby där endast seger finns som alternativ!

Nu ska jag vara social, skriver mer lite senare!

/ Ida

1 kommentar:

  1. Heej! Jag har försökt ringa dig men jag såg att du var på match.Om i morgon... Tänkte att vi kan samlas hos mamma på bryggargatan kl. 10 och gå/ bli skjutsad till nolia.Så du kan väl messa mig eller nåt.Kram e

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)