25 januari 2009

Söndag

Idag tog jag mig en ordentlig sovmorgon, ända till halv 12 om jag ska vara exakt! Det var otroligt skönt och jag sov (nästan) som en gud. Lite konstiga drömmar bara.

Nu ska vi chilla lite innan vi ska åka till Johan och Sara där vi ska få se bilder från deras (långa) semester i Australien. Himla spännande! Mysigt att få träffa dem efter så lång tid.

I eftermiddag ska vi åka förbi Erika och Lars en snabbis för att föra över alla foton vi tog i Fredags på ett USB minne. Så kan vi sitta tillsammans i lugn och ro och välja ut vilka vi vill förstora upp och rama in :)


Igår kväll köpte jag lördags godis på hemmakväll, jag blev näst intill chockad när jag såg hur STORA godispåsarna har blivit. Vart är världen på väg? inte konstigt att nästan 50% av sveriges befolkning lider av fetma. På bilden nedan ser ni min tumme brevid en GIGANTISK godispåse.



/ Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)