19 januari 2009

En liten flytt

Jag blev så fruktansvärt less på min blogg så jag beslöt mig för att skapa en ny fräsch. Bestämde mig även för att skapa via blogspot istället för blogg.se då jag märkt att blogspot har mycket större utbud av tjänster.

Jag hoppas dock att mina gamla läsare följer med i flytten och fortsätter att läsa här, kommer bli mycket mer uppdateringar (om jag nu kan skriva mer än vad jag gör, haha!) än förut, då det känns roligare att skriva när man har en blogg man trivs med.

Som jag skrivit tidigare får ni mer än gärna komma med tips om vad ni vill att jag ska skriva/visa mer utav i min blogg.

Hoppas ni kommer trivas här, med mig/oss :)

/ Ida

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Är en gammal klasskompis til Stefan och hittade hit av en slump. Roligt med en liten bäbis! Grattis till er!

    Mvh Angelica
    Hälsa gärna på.. :)
    http://www.finest.se/denanglalika

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)