19 februari 2012

SnowySunday!

Ni lär ha läst, hört och själva pratat och förbannat er över helvetesvädret så jag ska inte nämna det nåt mer.

Vi kom hem sent inatt (02) och har nu kickat igång morgonen här hemma. Killarna spelar innebandy och jag ligger under täcket i soffan. Känner mig tjock i halsen, ska se om lite the hjälper.

Idag väntar innebandy hela dagen, och ikväll Big Brother premiär (JA jag är en av töntarna som tittar på det! På något vis tycker jag att det är underhållande. Man blir liksom lika förvånad över hur människor kan bete sig varje gång). Mellan sista innebandymatchen och Big Brother (lär bli en film istället för S kommer vägra stt titta på det) måste vi få i oss nåt käk, funderar på om vi ska köpa med oss indisk hämtmat då matchen är slut vid 16 och vi lär inte vara därifrån förän vid 17... Ja, så får det nog bli. Det är ju gott samtidigt som det är bekvämt, bara fördelar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)