16 februari 2012

Slut på energi.

Skickade iväg Stefan på affären, har beställt massa frukt, mjölk, frukost och Fredagsmys till imorgon. Som belöning för sin uppoffring får han även fixa maten. Blir nog kebabtallrik (hehe). Jag ligger död i sängen. Ingen ork. Ingen energi. Ingen lust till någonting. Inget tagg. Bara trött och less. Började rensa ur garderoben här i sovrummet nu när vi kom hem, där har vi haft sängkläder osv, tänkte flytta in mina kläder dit. Men jag blev för trött efter utrensningen så påfyllningen av mina kläder får ske någon annan dag. Varför ha bråttom??

Usch vilket DEPP inlägg. Men man kan ju inte va HAPPY varje dag eller hur? Är ju int mer än männisch. Ser i alla fall fram emot Lördagen som kommer spenderas med vänner. Då kommer jag bli glad igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)