25 november 2011

It's FRIDAY!



Godmorgon i mörkret! Igår bytte vi ut lampskärmarna mot stjärnor så nu har vi liiiiiiite julkänsla här :) Jag är ingen som pyntar sönder huset när det är jul, jag kör lite på less is more istället. Vi har heller inte heller så himla mycket pynt så jag tror vi får köpa lite nytt i år. Vitt och silver. Jag tror att vi ska ta in julgranen tidigt denna jul, det är i den och julstjärnorna stämningen sitter mest tycker jag...

Nu - koka lite mannagrynsgröt till mig och gostrollet och sen göra honom redo för fotografering. Vi kör natural style, inget piffande och pyntande med skjortor och slips. De ska ju vara sig själva och inte utklädda, tycker jag ;) Så länge kläderna är rena.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)