30 juli 2010

Sleeping beauty.

När Stefan åkte iväg på IKSU satte jag och Viggo oss i soffan och kikade på barntv. Det dröjde inte länge förän lillprinsen lutade sin blonda lilla kaluffs på armstödet och somnade. Han får ligga kvar i soffan och vila, dock i en något bekvämare ställning ;)

Att få ha dig hos mig känns så oskattbart. Det är du som ger ljus, med din nyfikenhet och ditt hejdlösa bus. Du är det största som hänt i mitt liv. Det är du som har gjort allting meningsfullt. Svårt att forma i ord, när man älskar så mycket att det nästan gör ont. Du är det största som hänt i mitt liv någonsin. Jag vill ge all den trygghet jag kan, jag vill ge all den glädje jag har. Jag vill stärka den livslust du sprider, och jag hoppas den alltid finns kvar. Jag vill ge dig en tro på dig själv, och jag hoppas den alltid finns kvar. Lilla söta människa med så stor energi. Du är det största som händer i mitt liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)