19 juli 2010

Morning play.

Godmorgon alla!
Min dag startade tidigt då jag valde att kliva upp när Stefan åkte på jobbet 05:30. Jag klev upp, satte på en tvättmaskin och började plocka. Det höll sig inte länge då jag snabbt la mig på soffan framför tvn och somnade ;) kl 8 kom Viggo trippandes och kröp ner bredvid mig, sen sov vi till strax efter 9!

Det händer SÅ mycket med Viggo nu! Han leker SÅ bra! ÄLSKAR bollar, det är det enda som gäller för honom. Han förstår hela meningar, tex om jag säger "kan du gå och hämta vällingflaskan som ligger i soffan", då trippar han dit på sina små söta fötter, hämtar den och ger den till mig. Han skiner upp som en SOL och blir så stolt då han märker att han "gjort rätt". Han har lärt sig många nya ord och tycker om att titta på film. Min lilla stora prins!


Viggo imorse när han lekte inne på sitt rum

1 kommentar:

  1. Åh, ÄlsklingsViggo, jag saknar dig redan!

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)