26 april 2010

Trädgårds möbler

Nu sover Viggo och trädgårds möblerna är ihopmonterade och på plats. Det blev så bra, jag är jätte nöjd! Nu ska vi bara hitta en fin vaxduk som matchar de svarta sittdynorna, till svart passar ju i princip allt så det borde vara några problem att hitta. Nu vill jag ha varma sommar dagar så vi kan sitta ute och äta middag, varma sommar kvällar så vi kan sitta ute och dricka vin med vänner. Jag längtar :)

På tal om sommar vill jag göra ett besök på plantagen och köpa blomster, jag vill ha MYCKET blommor så att det blir som en liten oas. Tur att Viggo har en blommästare till farmor som kommer att få hjälpa oss :)

Bjussar på en liten bild på självaste jag, fotad av bästaste Nora!

1 kommentar:

  1. Ja verkligen, SOMMAR kom!!! Vi vill dricka rosévin och njuta av livet!!!

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)