7 april 2010

Är jag en tupp?

Klockan är 04:00, och jag kan inte sova. Kanske var det för att jag gick och la mig vid kl 22 då Viggo vaknade av mardröm? Kanske för att jag ska till frissan och färga idag? Eller är det för att jag är nervös över allt som skall göras idag dvs köpa födelsedagspresenter, ballonger och tårt ingredienser? Jag tror att det är det sistnämna, min son fyller imorgon 1 år och det känns ofattbart och HELT OTROLIGT!

För några år sedan kunde jag aldrig tro att jag som 23 åring skulle få äran att baka min allra första födelsedags tårta och sjunga "Ja må han leva!" till en söt liten kille med blond kaluffs. Att jag skulle få slå in födelsedags presenter som han sedan öppnar med (förhoppningsvis) nyfikna och STORA ögon. Jag kommer säkert springa runt som en yr höna men en sak är säker, DETTA är bland det största och finaste jag kommer vara med om och jag kommer vara VÄRLDENS stoltaste mamma! :)

Viggo när han öppnade julklappar 2009

4 kommentarer:

  1. Vilket fint inlägg! Det är verkligen magiskt att vara förälder och jag förstår att det känns fantastiskt att Viggo får fira sin första födelsedag imorgon! :)

    SvaraRadera
  2. Vilket fint inlägg! Det är verkligen magiskt att vara förälder och jag förstår att det känns fantastiskt att Viggo får fira sin första födelsedag imorgon! :)

    SvaraRadera
  3. Vilket fint inlägg! Det är verkligen magiskt att vara förälder och jag förstår att det känns fantastiskt att Viggo får fira sin första födelsedag imorgon! :)

    SvaraRadera
  4. Haha, kommentaren gick aldrig iväg så jag klickade några gånger! :)

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)