6 april 2010

Blandade känslor

Idag när vi har storstädat passade jag på att gå igenom Viggans garderob. Kläderna han fått låna av kusinerna är nedpackade och skall tillbaka till den rätta ägaren imorgon, och Viggos egna kläder som han nu vuxit ur har packats ner i kartong och ska in i förrådet. Det var både bebis och lite större storlekar som 68-74 som sållades bort. När jag packade ner alla söta bodysar, tröjor och byxor höll jag nästan på att få en liten tår i ögat.

På något sätt känns det som att jag packade bort och "stoppade" undan bebis tiden. Nu är han ju stor, han fyller 1 år o om 2 dagar och om mindre än en månad börjar han på förskola. Jag tittade på Stefan och sa med gråten i halsen att nästa gång vi packar upp och ser dessa söta små kläder är när vi förbereder och gör i ordning för Viggos lillasyster..... Eller lillebror. Samtidigt tänkte jag SHIT vilken underbar tid vi har framför oss!


En Viggo i mini format. Klädd i randig body från LINDEX.
Denna var han SÅ fin i och han växte ur den alldeles för snabbt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)