6 juli 2011

Finns Småtomtar?


Godmorgon!
Jag somnade på soffan inatt och vaknade kl 05 av att V ropade efter mig. Han måste ha drömt något så jag tog med honom till soffan där han somnade om på en minut. Lilla prins, jag älskar dig så högt!

Igår plockade jag lite här hemma så det såg okej ut (det gick att ta sig fram) och när jag klev upp imorse är det ett B O M B N E D S L A G! Hur är det möjligt? Fler som har samma problem? Vad kan det vara? Småtomtar? Stefan ska få ett mission under Torsdagen som han är hemma själv - S T OR S T Ä D A! Det känns ju så mycket skönare att komma hem till ett rent och fint hem, så man bara kan hopp in i duschen och slänga sig på soffan. På tal om att åka bort så måste jag tvätta och packa min och V's väska idag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)