21 oktober 2010

Lunchtajm

Sitter och äter god sallad till lunch, dagen har hittills gått fort och jag hoppas det fortsätter då jag ska jobba till kl 16 idag istället för 14:30.

Måste bara skryta lite på Telia butiken här i Umeå, vilken service jag (och Viggo) fick igår när jag hämtade ut min telefon. Fick hjälp av världens trevligaste kille, som grädde på moset var väldigt snygg! Han erbjöd sig att underhålla Viggo medan jag fick kika på lite olika skal, Viggo fick en ny kompis och ville inte följa med mig hem. Det ger bra betyg! Alltså, dagens plus till snygga killen på Telia för bra service!:)

1 kommentar:

  1. Hej,

    Jag heter Erika och arbetar på Telia Kundservice.
    Det är alltid lika kul att läsa inlägg från nöjda kunder. Jag för vidare dina varma ord till butiken i Umeå.

    Tack :) och ha en fortsatt bra dag!

    Med vänliga hälsningar

    Erika Börjesson
    Telia Kundservice

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)