7 september 2011

Städ-Paus



Nu har jag pluggat färdigt för idag! Skall bara renskriva mina anteckningar inför seminariet imorgon men det gör jag ikväll. Nu ska jag plocka undan här hemma och tända ljus så det är mysigt när killarna kommer hem. De gick ut en stund så jag kunde läsa i lugn och ro.

Btw. Viggo verkar inte alls ha ont i munnen nu. Men vägrar att äta mat. Tror det är för att han är rädd att det skall göra ont. Han har blivit så smal och kan inte gå tillbaka till förskolan förän han äter normalt, det kommer han aldrig palla. Tips på vad man göra för att få i honom mat? Välling dricker han men han kan ju inte leva på välling resten av livet. Nu har han ute ätit mat sen i Fredags och jag känner mig lite stressad?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)