24 september 2011

Play.



Hello mitt i helgen! Efter god hotellfrukost à la Ida drog vi på oss ytterkläderna och cyklade till nya lekparken alla 3. En mysig, kall men välbehövlig stund för oss alla tillsammans :)

Jag har legat i soffan under filten och napat en stund. Kände att huvudvärken kom smygandes men ja lyckades sova bort den, 1-0 till mig! Förstår inte varför jag har börjat få huvudvärk lite nu och då? Jag som A L D R I G har ont i huvudet. Kanske för mycket som händer just nu bara.

Om en liten stund ska jag slänga ihop en köttgryta till middag, hade varit SÅ gott med ett glas rött. Men får nöja med cocacola, det funkar ju faktiskt det med.

KRAM

3 kommentarer:

  1. Jag vill också ha ett glas rött, men min dag spenderade inne, så jag får också dricka cola.

    SvaraRadera
  2. Varför kan du inte dricka ett glas rött? Finns ju små halvflaskor på systemet så man slipper öppna en hel stor som man aldrig dricker upo. Eller är du gravid? :)

    SvaraRadera
  3. Anonym: bara den enkla anledningen att ingenting fanns hemma

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)