18 november 2010

SOV SÖTT

Lillprinsen vill inte alls sova, jag har försökt i 1 timme men han bara vrider och vänder på sig. Växtvärk eller trots? Hursom ligger han här och gosar i soffan, vad gör det om 20 år?

Det känns så underbart skönt att alla uppgifter och lärarbesöket är över på praktiken, nu kan man bara njuta de sista dagarna utan att vara nervös och ha fjärilar i magen;) nu är det bara rapporten + en annan uppgift som skall skrivas, det tänkte jag börja knåpa ihop nästa vecka så jag i princip är klar under "ledig" veckan = mer Viggotid!

Nu ska jag slå mig ner bredvid min skatt och se om han kan slå igen sina blå! SOV SÖTT




1 kommentar:

  1. Hej! Kolla in hos mig, du har fått en award! =)) Hälsa Stefan lycka till med det nya jobbet. Johanna med trillingarna. =))

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)