13 november 2010

Hjärnblödning/hjärnpropp

Jag står vid ett bord och pratar med några vänner, plötsligt börjar jag bli yr. Jag känner hur jag faller handlöst bakåt, käkarna krampar, jag skakar och lixom bara försvinner. Samtidigt som jag är "borta" så hör jag hur läkarna pratar. När jag vaknar upp har jag så fruktansvärt ont i huvet, ett ordentligt tryck över tinningen. Jag har fått en hjärnpropp.

Och inte nog med det, tidigare samma dag bestämmer jag och S oss för att gå skilda vägar, och när jag då helt förkrossad ska gå till bilen för att åka så är det någon som hoppat från högsta våningen, rakt ner på bilen. Tackar.

När jag vaknade alldeles kallsvettig imorse var jag så förvirrad för jag visste inte om allt var sant eller om det var en dröm...

Någon som kan tyda drömmar? Dags att varva ner kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)