20 juni 2011

Love U!

Nervarvning pågår i detta hus. Middagen var klar när vi kom hem så jag hade lite extra energi och tog tag i lite saker: plockat bort berget av klädet och saker i vårt sovrum, dammsugat, plockat och fyllt diskmaskinen, hängt och satt på en tvätt och skurat toaletten. S och V har sett film under tiden (finfördelat arbete va? Hahaha) och nu nattar S medan jag ska ta en välförtjänt dusch!

Jag slängde nyss ihop en hallonsmoothie som jag ska njuta av efter duschen till kvällens film (Johan Falk - GSI) som jag redan sett men min favorit är ju med så kan inte missa ;)

Imorgon har jag och V vår första SOMMARLOVSDAG tillsammans! Viggo har ju haft sommarlov sen i Torsdags men jag har jobbat men nu ska vi mysa, ända till September!:)

1 kommentar:

  1. Åh, vilken mysig bild!

    Träffade btw Viggo och din syster på bodyshop sist jag var där:)

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)