2 september 2010

Sutet på veckan!

Torsdagen är här och vi har fortfarande sjukstuga. Inatt har Viggo hållit mig vaken med en enorma host attacker! Snor och gegg i ögonen har också flyttat in så han är hemma idag med, jag har workshop kl 13 så nu har Stefan klivit upp och tagit över. Imorgon har förskolan planeringsdag. Det tajmade ju faktiskt perfekt, nu har han 4 dagar han kan krya på sig!

Jag känner mig så sjukt stressad med skolan just nu, dessa sjukdagar har gjort att jag inte hunnit börja läsa någonting. Det är mycket som ska läsas och sammanfattas inför gruppredovisning nästa vecka och hemtentan som ska in den 17e. Som tur är har Hanna ställt upp med att leka med Viggo en stund imorgon så jag kan påbörja läsningen. TACK!

Nu ska jag ta på mig kläder. Ja, jag sitter fortfarand ei pyjamas. Har inte hunnit byta om än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)