13 december 2011

Ont i magen

Jag som hade sett fram emot att få bläddra i VKs lucia bilaga där V tillsammans med 700 andra barn skulle lysa upp som små stjärnor.

Istället får jag en klump i magen och blir lite lätt illamående. Hur tänker folk?? Gång på gång rullar jag fram bilder med små tjejer som sitter poserandes med benen i kors, iklädd klänning och utan strumpbyxor, en var bara inlindad i en fårfäll. Det fanns även några kort på badande barn. Varför? Vad är syftet med sådana bilder?? Om någon har en förklaring så säg det för Guds skull för jag förstår inte...

VKs luciabilaga har blivit en guldmarknad för alla pedofiler och barnutnyttjare som de kan sitta och gotta sig i vid morgonkaffet, rätt ner i brevlådan ba'!

Alltså ni får ursäkta mig men jag är rent ut sagt arg, hur kan inte VK ha viss krav på de bilder som de publicerar? Hade jag vetat innan vilka bilder som skulle medverka så hade jag tamefan bojkottat hela skiten. Fy fan!

Jag hade gärna delat med mig utav de bilder jag syftat på, men är inte säker på att man får göra så. Men de är ju bara att gå in på VKs luciabilaga på nätet, så dyker dem upp titt som tätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)