8 maj 2009

Vem kan trösta knyttet?


Knyttet viggo:)
Jag vaknade som sagt med feber och ett dunkande ont bröst imorse. Viggo var inte heller på jätte bra humör, han blev som aldrig riktigt nöjd. Men sen när jag lindade in honom i filten han fått av farmor somnade han som en stock, mitt lilla knytte! Fick dock lov att väcka honom så han fick tömma lite ur mitt sprängda onda bröst. När klockan närmade sig 10 ringde jag till Stefan och bad honom komma hem, att ta hand om en bebis när man själv är sjuk är inte det lättaste:( Stefan kom hem och har tagit hand om Viggo så bra medans jag fått kurera mig. Tog en alvedon vid halv 3 och nu känns det genast mycket bättre! Febern, frossan och huvudvärken är borta. Har inte lika ont i bröstet heller.

Nu ska vi äta dinner. Donken blir det för ingen av oss har ork att laga.

1 kommentar:

  1. Vi är så glada att det är bättre med dig, Ida!
    Lilla knyttet Viggo, verkar vilja ha det riktigt gosivarmt för att må riktigt, riktigt gott!
    Kram på er alla tre!
    Farmor och farfar!

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)